Cum Cumpar?

Bine ati venit in magazinul nostru virtual MARAMONTSPORT. Ne dorim sa va fim de folos si va multumim pentru cumparaturile facute.

Cum poti lansa o comanda?
In magazinul nostru puteti lansa o comanda prin urmatoarele modalitati:
1. Comanda cu cosul de cumparaturi
2. Comanda prin e-mail
3. Comanda telefonica

  1. Comanda cu cosul de cumparaturi
    Folosind meniul din dreapta, navigati printre categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dumneavoastra, apasati pe butonul ”Adauga in cos” de pe pagina produsului pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi. Veti fi directionat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea produselor pe care intentionati sa le comandati sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Aici alegeti si tipul de transport preferat (in cazul in care comanda depaseste 250 lei aveti optiunea transportului gratuit). Cosul de cumparaturi este mereu vizibil in coltul din dreapta sus al paginii (in varianta desktop) si sub lista categoriilor de produse. Daca doriti sa mai adaugati alt produs in cosul de cumparaturi alegeti optiunea ”Continuati cumparaturile”, iar daca vreti sa finalizati comanda alegeti optiunea ”Finalizare comanda”. In pagina nou deschisa trebuie completate datele necesare efectuarii comenzii. In cazul in care adresa de livrare difera de cea de facturare bifati casuta din dreptul „Livrati la o alta adresa”.  Puteti lasa indicatii sau alte detalii legate de comanda dvs. in casuta  „Mentiuni comanda” aflata sub „Livrare la o alta adresa”. Selectati tipul de plata si finalizati comanda.
  2. Comanda telefonica
    Puteti lansa comanda sunand la numerele de telefon:
    0745-595 734, 0262-273 691  sau 0758-089 455 MARAMONTSPORT Baia Mare unde va stam la dispozitie pentru informatii si detalii suplimentare.
  3. Comanda prin e-mail
    Puteti lansa comanda trimitand un simplu e-mail pe adresa maramontsport@yahoo.com in care sa specificati produsul comandat, adresa si modul de livrare. In cel mai scurt timp de la primirea comenzii, veti fi contactat prin e-mail sau prin telefon pentru confirmarea comenzii. Daca in 24 de ore nu ati primit o confirmare in legatura cu comanda, va rugam sa ne sunati la numerele de telefon 0745-595 734, 0262-273 691  sau 0758-089 455, deoarece, poate din motive tehnice nu am primit-o.
    In comanda va rugam sa specificati:
    Produsul si cantitatea ceruta,
    Numele si adresa completa (cod postal nou, www.posta-romana.ro) si Telefonul de contact.

Cum se livreaza produsele?

Produsele se livreaza prin curierat rapid (ex: Fun Courier). Livrarea se face in 24 – 48 ore de la expediere, la adresa specificata si o singura data cu transport la domiciliu, doar in localitatile unde firma de curierat are birouri deschise. Taxele de transport si ramburs vor fi suportate de catre cumparator.

La cumparaturi mai mari de 250 lei, taxa de transport va fi suportata de catre firma noastra, cumparatorul va trebui sa achite doar taxa de ramburs (in cazul platii la livrare), taxa care este 3% din valoarea rambursului + 8 lei (Fan Curier).

Atentie!! daca comandati prin curier si acesta nu are agent in localitatea dvs., puteti avea surpriza sa fiti suprataxat pentru transportul de la localitatea cea mai apropiata unde curieratul are agent zonal.

Livrarea produselor se realizeaza si prin Posta Romana cu mandat postal ramburs. Coletul ajunge la destinatie in maxim 3-4 zile lucratoare de la data punerii la Posta. Destinatarul va fi instiintat printr-un aviz de catre oficiul postal corespunzator adresei de livrare. Ridicarea coletului se face de la acest oficiu postal pe baza cartii de identitate. La ridicare se achita contravaloarea produselor comandate. Taxele postale variaza in functie de greutatea si valoarea pachetului. Daca ati comandat mai multe produse, acestea vor fi livrate impreuna, astfel taxele postale aferente unui produs vor fi mai mici.

Foarte important: Daca doriti ca livrarea sa fie facuta prin Posta Romana si adresa de livrare difera de adresa de domiciliu (din actul de identitate) este necesara specificarea unui oficiu postal de la care sa ridicati coletul (livrare post restant).

 

Cum se efectueaza plata?

RAMBURS
Plata se face prin ramburs in momentul ridicarii coletului (produsului) de la posta sau de la curier.

TRANSFER BANCAR

Efectuaza transferul bancar direct in contul nostru, DOAR dupa ce ti s-a confirmat existenta produsului in stoc. Foloseste numarul comenzii ca referinta de plata. Comanda nu va fi expediata pana nu vom avea confirmarea transmiterii fondurilor in contul nostru.

Detaliile noastre bancare

SC GAMONTEC SRL – BCR Baia Mare

  • IBAN: RO56 RNCB 0182 0341 5092 0001

PLATA IN MAGAZIN

In cazul ridicarii produselor din magazin plata se face in momentul ridicarii produselor.
Nota: In anumite situatii, MARAMONTSPORT poate negocia individual in functie de cantitate si valoare pretul produselor si gratuitatea transportului.

Observatii:

GAMONTEC va garanteaza ca datele oferite de dvs. vor fi folosite strict in vederea livrarii optime a comenzilor, aceste date nu vor fi puse la dispozitia niciunei terte persoane fara acordul dvs. prealabil.
La livrare toate produsele sunt ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii acestora pe durata transportului.
Garantia produselor este in conformitate cu legislatia in vigoare si in functie de respectarea instructiunilor de folosire si intretinere.
Comenzile sunt onorate in limita stocului!