Locuri de munca

Daca vrei sa lucrezi alaturi de noi, trimite CV-ul tau la adresa maramontsport@yahoo.com

OPERATOR DATE MAGAZIN ONLINE | TIP: PART-TIME | LOCATIE: BAIA MARE

RESPONSABILITATI 

– Introducerea de continut nou in magazin: produse, actualizare preturi, actualizare stocuri, promotii, informatii despre produse si modul lor de folosire, corectii si modificari la descrieri, preturi, poze ale produselor de pe site, noutati din domeniu: produse, solutii etc.

– intocmire newsletter, gestionare baze de date clienti

–  Traducerea descrierilor produselor, instructiunilor de utilizare

– Analizarea concurentei din mediul online: preturi, produse; campanii etc.

CERINTE

– Foarte bune cunostinte tehnice;
– Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet);
– Experienta pe un post similar (vanzari, relatii clienti, sport) constituie un avantaj;

– Cunostinte in domeniul echipamentelor de munte;

– Cunostinte de SEO – constituie avantaj;

– Limba romana: exprimare si scris corect gramatical

– Limba engleza: nivel mediu/avansat;

– Capacitate de planificare a propriei activitati
– Persoana cu initiativa, entuziasta, determinata, responsabila, harnica, atenta la detalii;
– Persoana orientata spre rezultat, spre rezolvarea completa a unei situatii, nu pe jumatati de masura.

CONSULTANT VANZARI | TIP: PART-TIME SAU FULL-TIME | LOCATIE: BAIA MARE

RESPONSABILITATI

– intampinarea clientilor si prezentarea gamei de produse in mod profesionist, atat in magazin cat si telefonic
– preluarea, aranjarea, pregatirea produselor pentru vanzare si actualizarea preturilor in magazin
– implicarea activa in promovarea si vanzarea produselor companiei in mediul online si offline
– efectuarea tuturor operatiunilor de vanzare (emitere documente fiscale, incasare, completare certificate, traduceri descrieri, instructiuni utilizare etc.)
– gestionarea comenzilor online (pregatirea si ambalarea coletelor)

– respectarea imaginii si politicii companiei in relatia cu clientii
– mentinerea curateniei si ordinii in magazin

CERINTE

– pasiunea si exeprienta pentru drumetii montane constituie un avantaj
– experienta in vanzari sau consultanta clienti
– capacitate sporita de invatare, sinteza si comunicare

-persoana corecta, responsabila, organizata, atenta la detalii, harnica

– persoana orientata spre rezultat, spre rezolvarea completa a unei situatii, nu pe jumatati de masura.
– capacitate de adaptare rapida si atitudine pozitiva
– capacitate de planificare a propriei activitati
– spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate
– cunostinte de operare PC, MS Office

– limba engleza

Data publicare anunt: 31.12.2016